تلویزیون دیجیتال بروی كامپیوتر و لپ تاپ
نوشته شده توسط : zarrineh

تلویزیون دیجیتال بروی كامپیوتر و لپ تاپ

تلویزیون دیجیتال بروی كامپیوتر و لپ تاپ

قیمت:23500 تومان

شما با داشتن دستگاه DVB-T و نصب نرم افزار آن؛ به راحتی 14 شبكه تلویزیونی و .10 شبكه رادیویی را روی لپ‌ تاپ و كامپیوتر خود با كیفیت دیجیتال دریافت خواهید كرد.كیفیت دریافت صدا و تصویر این دستگاه بالاتر از كیفیت دریافتی ماهواره است.بدون نیاز به آنتن هوایی، دیش، اینترنت و یا هر گونه سخت افزار و نرم افزار جانبی دیگر...مناسب استفاده در منزل، محل كار، اداره، مغازه، دانشگاه، مسافرت، خارج از كشور و...شما با این یو اس بی كامپیوتر و لپ‌تاپ خود را مجهز به تلویزیون دیجیتال كرده و جدید ترین لوازم جانبی سال 2010 را در اختیار خواهید داشت.دیگر هرگز برنامه های مورد علاقه خود از قبیل اخبار ، فیلم سینمایی ، سریال ، مستند ، برنامه های ورزشی را از دست نخواهید داد.فوتبال های لیگ برتر و لیگ های و اروپا و ... را هرگز از دست نمیدهید و حتی میتوانید آنها را به راحتی در هارد كامپیوتر و لپ تاپ خود با بالاترین كیفیت ذخیره كنید.

در تلویزیون دیجیتال، تصاویر تلویزیونی به شكل بیت های داده (صفر و یك مثل كامپیوتر) در آمده و از طریق تجهیزات (فرستنده) دیجیتال ارسال می گردد. برای اینكه این تصاویر به شكل قابل نمایش روی كامپیوتر و یا لپ تاپ شما دربیاید،لازم است یك دستگاه گیرنده در كنار آن اضافه شود تا سیگنالهای دیجیتال را دریافت كرده و آنها را به دستگاه منتقل نماید. تصاویر در تلویزیون دیجیتال با كیفیت بسیار بالا عرضه می شود و از نویز و برفك اثری دیده نخواهد شد.
مزیت بارز این دستگاه نسبت به موارد مشابه موجود در بازار این است كه پورت ورودی آنتن این دستگاه به صورت دیجیتال بوده و اصطلاحاً ریز است ولی در اكثر موارد دیگر پورت ورودی آنتن از یو آی اف كه همان فیش آنتن هوایی است، استفاده شده و مثل ورودی آنتن هوایی به پشت تلویزیون های معمولی درشت است.آنتن تمام دیجیتال این دستگاه تفاوت قابل توجهی نسبت به آنتن نیمه دیجیتال دستگاه های مشابه كه بعضاً با برند ها و مارك های معتبری نیز به فروش میرسند خواهد داشت كه خود این امر باعث افزایش محسوس كیفیت در تصاویر دریافتی خواهد شد.

برخی از ویژگیها
1) مشاهده 14 كانال داخلی و ماهواره ای ایران و 10 شبكه رادیویی  2) مشاهده شبكه های تلویریونی با كیفیت DVD  3) امكان ضبط و آرشیو برنامه ها با فرمت mpeg4 و mpeg2  4) قابلیت ضبط برنامه زنده تلویزیونی و مدیریت با ماشین زمان  5) تامین برق مورد نیاز از پورت usb، بدون نیاز به آداپتور خارجی
   
      خرید         












:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: